مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 خرداد 1394 ساعت 08:252015-05-29حوادث

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خبر داد جریمه 80 میلیون ریالی قاچاقچی سیگار در همدان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از دستگیری و جریمه 80 میلیون ریالی قاچاقچی سیگار در همدان خبر داد.

- علیرضا حسن پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از دستگیری قاچاقچی سیگار در همدان خبر داد و اظهار کرد: این قاچاقچی از سوی تعزیرات حکومتی همدان 80 میلیون ریال جریمه شد.

وی با بیان اینکه این قاچاقچی علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی محکوم شد، گفت: فردی که اقدام به قاچاق 130 هزار نخ سیگار به وسیله یک دستگاه خودروی سواری کرده بود هنگام عبور از ایست و بازرسی شهید زارعی همدان توسط مأمورین به ظن قاچاق دستگیر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه پرونده ای در این خصوص در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز مستقر در گلوگاه شهیدزارعی همدان تشکیل شد، بیان کرد: شعبه مربوطه نیز متهم را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت مبلغ 80 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی در ادامه به برنامه بازرسی از مهد کودک ها توسط تعزیرات حکومتی اشاره کرد و افزود: با توجه به توافق تعزیرات حکومتی و سازمان بهزیستی از مهدهای کودک همدان بازدید خواهد شد.

حسن پور هدف از این کار را کنترل و نظارت بر عملکرد مهدهای کودک و پیشگیری از تخلفات احتمالی دانست و گفت: بنا به درخواست سازمان بهزیستی استان، بازرسی از مهدهای کودک در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خبر داد جریمه 80 میلیون ریالی قاچاقچی سیگار در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان خبر داد جریمه 80 میلیون ریالی قاچاقچی سیگار در همدان