مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 21:152015-05-28سياسي

سخنگوی دولت: ابرقدرت ها کشتار خود را نمی بینند


مشاهده می کنیم که ابرقدرت ها کشتار خود را نمی بینند و ادعا می کنند که توسعه یافته هستند و آزادی در کشورهای آنها به طور کامل محقق شده است.

- " از رامسر، محمدباقر نوبخت امشب در همایش تجلیل از مشاهیر و مفاخر مازندران که در رامسر برگزار شد اظهار کرد: کشورهایی که از واژه توسعه و آزادی برای ما استفاده می کنند فقط می خواهند برای کشور و جوانان ما ادا در بیاورند.

وی با اشاره به اینکه واژه توسعه قدمت زیادی ندارد، بیان داشت: استفاده از واژه توسعه از جنگ جهانی دوم به بعد زیاد شده است.

نوبخت با اعلام اینکه در عصر مدرنیسم 180 میلیون نفر از مردم همدیگر را کشتند، افزود: مشاهده می کنیم که ابرقدرت ها کشتار خود را نمی بینند و باز ادعا می کنند که توسعه یافته هستند و آزادی در کشورهای آنها به طور کامل محقق شده است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه این همایش تنها به صورت یک نماد برگزار شد و نمی توانستیم از تمام مفاخر و مشاهیر مازندران تجلیل کنیم، تصریح کرد: مفاخر و مشاهیر افتخار زیادی را برای شهر و منطقه و کشور خود انجام داده و مورد افتخار مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که روزگار باقی است مشاهیر ایران زمین سبب ترقی سرزمین خود هستند، گفت: میهن سرسبز ما مدیون فرزندان غیورشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی دولت: ابرقدرت ها کشتار خود را نمی بینند

سخنگوی دولت: ابرقدرت ها کشتار خود را نمی بینند