مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 20:302015-05-28ورزشي

آیت الله رشاد: برخی گفت و گوهای دینی جنگ صلیبی نرم است


رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: برخی گفت و گوهای دینی جنگ صلیبی نرم است که نسبت به آن ها خوش بین نیستم زیرا با صداقت در این گفت و گوها حضور پیدا می کنیم اما مباحث به آشتی با رژیم صهیونیستی ختم می شود.

- " از قم، آیت الله علی اکبر رشاد در همایش جوان امروز، مخاطب شناسی و نیازسنجی که امشب در تالار اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد اظهار کرد: این پژوهشگاه 170 عنوان کتاب آماده داشت اما به علت مشکلات مادی نمی توانست آنها را به چاپ برساند اما اکنون با همکاری نهاد ولی فقیه در دانشگاه ها این کتاب ها به چاپ رسیده است.

وی از محققان به عنوان سرمایه های اصلی پژوهشگاه ها در تولید آثار یاد کرد و افزود: جوان امروز در نگرشی به عنوان معضل جهان مطرح می شود اما در نگرشی دیگر به عنوان ظرفیتی است که قدرت های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برای تصرف آن تلاش می کنند.

رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه نگاه تهدیدی به جوان مشکلات بسیاری برای جامعه اسلامی به وجود می آورد خاطرنشان کرد: افرادی از شیوه های متفاوت پیچیده برای تسلط بر جوانان استفاده می کنند؛ انگار که فوتبال مسئله اول طبیعت است و اینکه کانون های فرهنگی و دیانت در زمینه برجسته کردن برخی از ورزش ها و چهره ها مشارکت دارند معنای خاصی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رشاد: برخی گفت و گوهای دینی جنگ صلیبی نرم است

آیت الله رشاد: برخی گفت و گوهای دینی جنگ صلیبی نرم است