مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 20:202015-05-28سياسي

نشست فرهنگی اجتماعی طرح احیای دریاچه ارومیه در بوکان


راهکارهای احیا دریاچه ارومیه بررسی شد.

بگزارش خبرگزاری صداوسیما در این نشست که در فرهنگسرای سیمرغ بوکان برگزار شد استاندارآذربایجان غربی با تاکید بر مشارکت همگانی در احیای دریاچه ارومیه گفت : تغییر روش کشاورزی از سنتی به مدرن مهم ترین برنامه روند احیای دریاچه ارومیه است .

اقای سعادت یکی از مهمترین عوامل خشک شدن دریاچه ارومیه رانبودمدیریت صحیح منابع آبی ، توسعه کشاورزی سنتی در استان و کاهش نزولات آسمانی برشمرد و گفت: با برگزاری نشستهای فرهنگی و اجتماعی و استقبال مردم خصوصا کشاورزان و از طرح های ستاد ملی نجات دریاچه ارومیه می تو ان دریاچه را احیا کرد.

استاندارآذربایجان غربی طرح احیای دریاچه ارومیه را اولویت اصلی برنامه های دولت برشمرد و گفت :ایجاد اشتغال جایگزین اساسی ترین موضوع برای تامین معیشت کشاورزان تحت تاثیر برنامه های ستاد احیا است و در این راستا با هدف افزایش درآمد و بهبود وضعیت معیشتی مردم تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.

دراین نشست دبیر کارگروه و مجری طرح نجات دریاچه ارومیه تبعات منفی پیش روی خشکی دریاچه ارومیه در ابعاد مختلف را برشمرد و بر لزوم کاهش سهم آب کشاورزی تاکید کرد.

اقای کلانتری گفت: احیای دوباره دریاچه ارومیه علاوه بر کار تخصصی، مستلزم ایثار و فداکاری دولت و مردم است و اگر بصورت جدی و مستمر و بدون ملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست فرهنگی اجتماعی طرح احیای دریاچه ارومیه در بوکان

نشست فرهنگی اجتماعی طرح احیای دریاچه ارومیه در بوکان