مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 18:052015-05-28فرهنگي

رییس حوزه هنری کشور: سالن های سینماهای کشور نیاز به بازسازی دارند


سالن های فعلی سینماهای کشور نیازمند بازسازی هستند چرا که تعدادی از آنها رو به فرسودگی رفته اند و به همین منظور تلاش های خود را در این مسیر بیش از پیش به کار گرفته ایم.

- " از اصفهان، محسن مؤمنی در آیین افتتاحیه پردیس سینمایی بهار گزبرخوار ضمن بیان این مطلب که افتتاح چنین مجموعه ای در ماه مبارک شعبان، اتفاق خوش یُمنی است، اظهار کرد: امیدواریم فیلم هایی در این پردیس فرهنگی پخش شود که موجب تعالی فرهنگ و اخلاق در میان مردم استان شود.

وی افزود: در این پردیس باید فیلم هایی پخش شود که وقتی مردم از سالن سینمای آن بیرون می روند، نه تنها با رویی گشاده، که با سیمای شهیدان و بزرگان کشورمان نیز بیش از گذشته آشنا شوند.

رییس حوزه هنری کشور در ادامه عنوان کرد: هنرمندان باید فیلم هایی تولید کنند که در شان و منزلت شهری که 6 هزار رزمنده دارد، باشد.

وی ادامه داد: پیش از این تنها در 62 شهر ایران سینما وجود داشت اما با احداث پردیس سینمایی بهار، شهر گزبرخوار به عنوان شصت و سومین شهر از سینما برخوردار می شود همچنین شهر فولادشهر نیز به عنوان شصت و چهارمین شهری خواهد بود که در آن سینما راه اندازی می شود.

مؤمنی عنوان کرد: امروز سینما و سالن های سینمایی یکی از شاخصه های ارزیابی فرهنگ یک شهر است و به همین منظور امیدواریم که سایر شهرها نیز صاحب سینما شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس حوزه هنری کشور: سالن های سینماهای کشور نیاز به بازسازی دارند

رییس حوزه هنری کشور: سالن های سینماهای کشور نیاز به بازسازی دارند