مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 15:062015-05-28دانش

رایزن فرهنگی ایران نمایشگاه هنر دانشگاه چینویی زیمبابوه را افتتاح کرد


محسن شجاع خانی، رایزن فرهنگی ایران در زیمبابوه، نمایشگاه هنر دانشگاه چینویی را که مرحله مقدماتی برگزاری 47 نمایشگاه از سوی 47 دانشجوی این دانشگاه در شهرهای مختلف زیمبابوه است را افتتاح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو "به دنبال دعوت رسمی رییس دانشکده هنر و طراحی دانشگاه چینویی از رایزن فرهنگی ایران در زیمبابوه، محسن شجاع خانی، در دانشگاه چینویی واقع در 110 کیلومتری شهر حراره، پایتخت زیمبابوه، حضور پیدا کرد و به طور رسمی این نمایشگاه را که در واقع مرحله مقدماتی برگزاری 47 نمایشگاه از سوی 47 دانشجوی این دانشگاه در شهرهای مختلف زیمبابوه است را افتتاح کرد.

در آیین افتتاح این نمایشگاه، شهردار چینویی، رییس گالری ملی زیمبابوه، معاون و استادان دانشگاه چینویی و چند صد تن از دانشجویان، دانش آموزان دبیرستان ها و هنردوستان چینویی حضور داشتند.

خانم اندودها، معاون دانشگاه چینوییبه نمایندگی از رییس دانشگاه، در سخنانی ابراز کرد: امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم با برخی از دانشگاه های هنر ایران یادداشت تفاهم امضا کنیم و شاهد برگزاری نمایشگاه های مشترک میان دانشجویان ایرانی و زیمبابوه ای باشیم.

سپس آقای بره، رییس دپارتمان هنر و طراحی دانشگاه چینویی در سخنانی گفت: به دنبال جلسه ای که با رایزن فرهنگی ایران در زیمبابوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزن فرهنگی ایران نمایشگاه هنر دانشگاه چینویی زیمبابوه را افتتاح کرد

رایزن فرهنگی ایران نمایشگاه هنر دانشگاه چینویی زیمبابوه را افتتاح کرد