مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 14:552015-05-28اقتصادي

فرماندار کهگیلویه: تناسب جرم با میزان جریمه در تعزیرات حکومتی رعایت شود


سنخیت و تناسب جرم با میزان جریمه در تعزیرات حکومتی رعایت شود.

- " از کهگیلویه، کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی شهرستان ظهر امروز با حضور اعضای این کمیته در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

سید کرامت کریمی در این نشست با اشاره به تک نرخی شدن بنزین با بیان این که دولت شجاعانه کار پسندیده ای انجام داد این اقدام را باعث خروج واسطه ها و دلالان از بازار خواند و اظهار کرد: تک نرخی شدن عدالت یکسان را در جامعه رواج می دهد.

فرماندار کهگیلویه این کار را دارای الزاماتی خواند و با تاکید بر لزوم نظارت هر چه بیشتر در راستای جلوگیری از تخلفات تصریح کرد: طبیعتا در جامعه وقتی قیمت بنزین بالا می رود سودجویان به سوی افزایش بها در حوزه های مختلف حرکت می کنند.

کریمی با بیان این که از نظر قانونی الزاماتی وجود دارد تاکید کرد: تا زمان ابلاغ دستورالعمل دولت از هر گونه افزایش خودسرانه قیمت جلوگیری خواهد شد.

وی خواستار دقت نظر متولیان و حساسیت رسانه به این موضوع شد و گفت: همه موظف هستیم از سوءاستفاده از این قضیه جلوگیری و به صورت واحد و قاطع نسبت به حساسیت این موضوع و عدم ورود چندنرخی بودن هوشیار باشیم.

کریمی خواستار استمرار جلسات تعزیرات و نظم بخشی در برگزاری این نشست ها شد و با مطلوب خواندن تعامل بین متولیان امر تصریح کرد: نقد آغاز حرکت بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کهگیلویه: تناسب جرم با میزان جریمه در تعزیرات حکومتی رعایت شود

فرماندار کهگیلویه: تناسب جرم با میزان جریمه در تعزیرات حکومتی رعایت شود