مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 14:362015-05-28سياسي

اجتماع «اجازه نمی دهیم» با حضور دانشجویان در مشهد برگزار می شود


اجتماع بزرگ مردمی دانشجویی « اجازه نمی دهیم»در ادامه روند مذاکرات هسته ای و با مطرح شدن خواسته های زورگویانه جدید توسط کشورهای غربی در لبیک به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در مشهد برگزار می شود.

- اجتماع بزرگ مردمی دانشجویی اجازه نمی دهیم در ادامه روند مذاکرات هسته ای و با مطرح شدن خواسته های زورگویانه جدید توسط کشورهای غربی در لبیک به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در مشهد برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،" اجتماع بزرگ مردمی دانشجویی اجازه نمی دهیم در ادامه روند مذاکرات هسته ای و با مطرح شدن خواسته های زورگویانه جدید توسط کشورهای غربی در لبیک به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در مشهد برگزار می شود.

این تجمع قرار است با هدف اعتراض به زیاده خواهی ها و تحقیر ملت ایران توسط گروه1+5، امروز ساعت 17 در محل میدان شهدا برگزار شود.

در این اجتماع مهرداد بذرپاش،عضو هیئت رییسه مجلس،حاج احمد واعظی، مداح اهل بیت(ع)،حاج رحیم احمدی روشن، پدر شهید احمدی روشن، آرمیتا رضایی نژاد، دختر شهید رضایی نژاد حضور یابند.

لازم به ذکر است این اجتماع به همت جمعی از تشکل های فرهنگی، دانشجویی، هیئات مذهبی، مساجد، خانواده شهدا و ایثارگران، نخبگان و علمای مشهد مقدس برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع «اجازه نمی دهیم» با حضور دانشجویان در مشهد برگزار می شود

اجتماع «اجازه نمی دهیم» با حضور دانشجویان در مشهد برگزار می شود