مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 14:302015-05-28اقتصادي

فرماندار لنجان: قاچاق کالا تعادل اقتصادی کشور را برهم می زند


قاچاق کالا تعادل اقتصادی کشور را بر هم می زند و این امر تأثیر نامطلوبی بر رفاه عموم مردم کشور می گذارد.

- " از لنجان، سیدمحسن سجاد ظهر امروز در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان لنجان اظهار کرد: شهرستان لنجان جزو شهرستان های اقتصادی، نظامی، کشاورزی و توریستی کشور محسوب می شود و در استان اصفهان از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی افزود: شهرستان لنجان در مسیر مواصلاتی پنج استان کشور قرار گرفته که به همین علت فرصت ها و قابلیت های مناسبی را به دست آورده و به تبع آن تهدیدهایی چون قاچاق دام، چوب، کالاهای خارجی، مواد غذایی، سیگار و مواد مخدر این شهرستان را تهدید می کند.

فرماندار شهرستان لنجان قاچاق کالا را یکی از مهم ترین عوامل برهم زدن تعادل اقتصادی کشور دانست و تصریح کرد: قاچاق کالا موجب کاهش تولیدات داخلی و در نتیجه افزایش میزان بیکاری می شود و این امر تأثیر نامطلوبی بر رفاه عموم مردم کشور می گذارد.

وی اضافه کرد: پدیده شوم قاچاق علاوه بر ضربه وارد کردن به تولیدات داخلی، حقوق مصرف کنندگان را نیز نابود می کند و سبب ایجاد اختلاف طبقاتی شدید در جامعه می شود.

سجاد ادامه داد: در راستای تاکیدات رهبر انقلاب بر روی مسئله مبارزه با قاچاق و در دستور کار قرار گرفتن فرمایشات ایشان در دولت تدبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار لنجان: قاچاق کالا تعادل اقتصادی کشور را برهم می زند

فرماندار لنجان: قاچاق کالا تعادل اقتصادی کشور را برهم می زند