مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 14:162015-05-28دانش

جشنواره حلقه های علمی پژوهشی در دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می شود


جانشین بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: جشنواره حلقه های علمی، پژوهشی بسیج اساتید خراسان جنوبی یکشنبه، 10 خرداد ساعت 8 صبح در دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از بیرجند، "سید حسین حسینی امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان خراسان جنوبی، به مهمترین اهداف برگزاری جشنواره حلقه های علمی پژوهشی در دانشگاه پیام نور بیرجنداشاره کرد و گفت: کیفی سازی حلقه های علمی بسیج اساتید، هدایت حلقه ها به سمت حل مشکلات و نیازمندی های استانی و کشوری، ایجاد ارتباط مثبت و سازنده بین اعضای حلقه های علمی دانشگاه های سطح استان، بروزرسانی حلقه های علمی و شناسایی حلقه های بر تر از جمله اهداف این جشنواره است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 261 حلقه علمی در دانشگاه های استان فعال است، گفت: راه اندازی حلقه های علمی پژوهشی در راستای بهره بردن از نیروی علمی اساتید برای حل مشکلات جامعه است.

جانشین بسیج اساتید خراسان جنوبی استعدادیابی و کمک به پرورش دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای قابلیت های علمی معرفتی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد و گفت: تربیت پژوهشگران و اعضای هیأت علمی دانشگاه ها، گسترش مرزهای دانش و تولید ثروت از دانش، مشارکت در تولید علم، ایجاد زمینه نقش آفرینی و ترویج علم و کمک به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره حلقه های علمی پژوهشی در دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می شود

جشنواره حلقه های علمی پژوهشی در دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار می شود