مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 14:052015-05-28دانش

فردا صورت می گیرد برگزاری آزمون مقطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه قرآن و حدیث


معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث از برگزاری آزمون اختصاصی طلاب مقطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه قرآن و حدیث در روز هشتم خرداد در دو نوبت صبح و بعد از ظهر خبر داد.

- هادی حجت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آزمون دانشگاه قرآن و حدیث اظهار کرد: این دانشگاه با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نظارت سازمان سنجش امسال برای یازدهمین دوره در مقطع کارشناسی ارشد و دهمین دوره در مقطع دکترا نسبت به جذب دانشجو از بین خواهران و برادران طلبه واجد شرایط با برگزاری آزمون اختصاصی اقدام می کند.

وی از برگزاری آزمون دانشگاه قرآن و حدیث در روز هشتم خرداد امسال خبر داد و افزود: آزمون کتبی این دوره برای مقطع کارشناسی ارشد صبح از ساعت 9 تا 13 و برای مقطع دکترا در دو شیفت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث خاطرنشان کرد: این آزمون در مقطع کارشناسی ارشد در چهار شهر قم، تهران، اصفهان و مشهد به طور همزمان برگزار می شود و آزمون کارشناسی ارشد برای جذب دانشجو در دوره های حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 9 کد رشته در دوره های حضوری تعیین شده است گفت: این رشته ها در قم شامل رشته های کلام امامیه و علوم حدیث با گرایش های کلام و عقاید، اخلاق و نهج البلاغه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا صورت می گیرد برگزاری آزمون مقطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه قرآن و حدیث

فردا صورت می گیرد برگزاری آزمون مقطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه قرآن و حدیث