مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 13:202015-05-28سياسي

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:‏ اساتید رکن اصلی ارتقای علمی و اخلاقی حوزه هستند


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اساتید رکن اصلی ارتقای سطح علمی و اخلاقی ‏طلاب به شمار می روند و میزان تاثیرگذاری آنها در دانش افزایی و تربیتی و اخلاقی قابل توجه ‏است.

- " از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی پیش از ظهر امروز در هفدهمین اجلاسیه اساتید سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم که در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد اظهار کرد: زمانی تدریس و تحقیق در حوزه ارتقای کیفی خواهد یافت که ارتباط میان استاد و شاگرد هم ارتقا یابد.

وی افزود: اساتید رکن اصلی ارتقای سطح علمی و اخلاقی طلاب به شمار می روند به این ترتیب که میزان تاثیرگذاری استاد در حوزه در ابعاد مختلف دانش افزایی و تربیتی و اخلاقی، بستگی به منش و مشی علمی و رفتاری آنها دارد.

رییس کمیسیون نقش اساتید در ارتقای علمی و تربیتی طلاب اجلاسیه اساتید سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه مشکلات درسی، آموزشی و معیشتی طلاب باید از طریق اساتید به مسئولان حوزه منتقل شود گفت: البته باید روحیه قناعت، مباحثه و تحصیل عالمانه را در طلاب تقویت کرد.

وی ادامه داد: برای رساندن حوزه علمیه به جایگاه عظیم صیانت از دین، دفاع از اسلام و نشر آن نیازمند اتکا به اصولی هستیم که رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید آنها را مورد تاکید قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:‏ اساتید رکن اصلی ارتقای علمی و اخلاقی حوزه هستند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:‏ اساتید رکن اصلی ارتقای علمی و اخلاقی حوزه هستند