مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 13:062015-05-28پزشكي

فرآیند آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان فرایند برتر کشوری شد


فرآیند آموزشی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در شانزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و هشنمین جشنواره شهید مطهری به عنوان فرایند برتر معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از زاهدان،" فرآیند آموزشی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در شانزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و هشنمین جشنواره شهید مطهری به عنوان فرایند برتر معرفی شد.

منیژه خلیلی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان روز گذشته در جلسه هم اندیشی این دانشگاه با بیان این مطلب گفت: ایده آموزشی جدیدی که نرجس سرگلزایی، عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی دانشگاه ابدا کرده است با عنوان تلفیق آخرین دستورالعمل های کشوری نظام مراقبت بیماری های عفونی در دوره mph دستیاران بیماری های عفونی و گرمسیری قابل تقدیر شناخته شد.

وی با اشاره به اینکه 241 فرایند به جشنواره ارسال شده که از بین این تعداد 35 فرایند برتر و فرایندهای قابل تقدیر انتخاب شد، تصریح کرد: فرایند ارسالی به دبیرخانه جشنواره از جمله فرایندهای منتخب درون دانشگاهی بوده که حداقل سه سال تحصیلی در دانشگاه اجرا و مورد ارزشیابی قرار گرفته است.

نرجس سرگلزایی، مسئول این فرایند هم گفت : آموزش پزشکی پاسخگوی یکی از دغدغه های فعلی بسیاری از دانشگاه های علوم پزشکی کشور است و متناسب بودن دانش و مهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان فرایند برتر کشوری شد

فرآیند آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان فرایند برتر کشوری شد