مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 11:402015-05-28پزشكي

ماجرای رانتی که مانع اشتغال 15هزار نفر شد


رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه واردات گاوهندی از هندوستان می توانست 15هزار شغل ایجاد کند، گفت: متاسفانه عده ای با قدرت چانه زنی بالاتر و رانتی که داشتند سیستم را دور زده و مانع از انجام این اقدام شدند.

- سایت عصر هامون نوشت: چندی پیش رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در همایشی به مناسبت هفته سلامت خبری در خصوص گوشت های آلوده بوفالو عنوان کرده بود که در کشور چه اتفاقی افتاده است که گوشت بوفالو از هند وارد می شود، آن هم گوشت بوفالوهای پیر و قارچ زده! که مسلماً نشئت گرفته از رانت خواری و سوءاستفاده های شخصی و گروهی است که این مجوزها داده می شود.

در تماسی که پایگاه خبری عصر هامون با شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و سلامت در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیگیری های این موضوع داشت، وی گفته بود که سال گذشته این گوشت ها وارد شده و امسال هیچ گوشت بوفالویی وارد نشده است.

رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در بازدیدی که چندی پیش از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی کشور داشت، با بیان اینکه مسئولان ابتدا اعلام کردند که در دو سه سال اخیر گوشت بوفالو وارد نکرده اند، گفت: اما بعدها آزمایشات خلاف این ادعا را نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای رانتی که مانع اشتغال 15هزار نفر شد

ماجرای رانتی که مانع اشتغال 15هزار نفر شد