مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 11:302015-05-28اجتماعي

تلاش برای بازگشایی محور هراز ادامه دارد


مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه تلاش برای بازگشایی محور هراز ادامه دارد گفت: با اقدام به موقع و بهنگام راهداران از به بار آمدن یک حادثه ناگوار و دلخراش انسانی پیشگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، حیدر نوروزی ضمن اعلام این مطلب افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران براساس وظایف ذاتی خود مبنی بر حفظ و نگهداری از راههای تحت پوشش خود همواره در طول سال اقدامات موثر و گسترده ای را در خصوص افزایش ارتقاء ایمنی این محورها در دستور کار خود دارد.

وی ادامه داد: مازندران به دلیل شرایط جغرافیایی و توپوگرافی دارای محورهای کوهستانی بی شماری بوده که حفظ و حراست از محورهای مذکور بر عهده این اداره کل است.

در این میان شرایط آب و هوایی، بارش های فراوان باران و برف و نفوذ نزولات الهی به لایه های زیرین راه و آب شکستگی لایه های پایین دست باعث حرکت زمین و رانش و یا احیاناً ریزش سنگها و کوه ها می گردد که این مهم مسئولیت حفظ و ایمنی جاده های کوهستانی را برای مجموعه راه و شهرسازی دو صد چندان می کند.

نوروزی تصریح کرد: در طول سال گذشته و سالجاری این اداره کل با چالش های متعددی در خصوص رانش و ریزش زمین و حتی جاری شدن سیل مواجه بوده که تمامی این موارد را با حضور به موقع و تلاش شبانه روزی راهداران و بسیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای بازگشایی محور هراز ادامه دارد

تلاش برای بازگشایی محور هراز ادامه دارد