مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 11:052015-05-28سياسي

نماینده ولی فقیه در گلستان: باید ارزش‎های الهی را تحقق ببخشیم


نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: ما باید تلاش کنیم، ارزش‎های الهی را تحقق ببخشیم.

- " از گرگان، آیت‎الله سید کاظم نورمفیدی صبح امروز در جمع اعضای کمیته برگزاری دهمین یادواره سرداران و 200 شهید تخریب شمال کشور در شهرستان بندرگز اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این مراسم نشان دهنده آن است که مردم ارزش خاصی برای شهدا قائل هستند.

وی تصریح کرد: ارزش‎های دفاع مقدس به نوعی حمل ارزش‎های الهی است و انبیاء الهی و معصومین نیز در این راه تلاش‎های زیادی انجام داده‎اند و می‎توان گفت جهاد کرده‎اند.

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهادت به قول فرمایش امام خمینی (ره) هنر مردان خدا است، بالاترین ارزش‎ها خاطرنشان کرد: ارزش‎های الهی چون به خدا مربوط می‎شوند، جاودان و ماندگار خواهند بود.

نورمفیدی با اشاره به ظلم‎هایی که در منطقه و جهان رواج پیدا کرده است، افزود: همه مردم از ظلم و ستم متنفر هستند و از عدالت پیروی می‎کنند و این نوع رفتار مردم در پیروی از عدالت، نوعی ارزش محسوب می‎شود.

وی گفت: ما باید تا می‎توانیم ارزش‎ها الهی را تحقق ببخشیم و ادامه دادن راه شهدا سر لوحه زندگی‎مان باشد چه بسا هدف آنها نیز در همین مسیر بوده و ما باید این ارزش‎ها را نخست در خود پیاده‎سازی نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در گلستان: باید ارزش‎های الهی را تحقق ببخشیم

نماینده ولی فقیه در گلستان: باید ارزش‎های الهی را تحقق ببخشیم