مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 10:452015-05-28سياسي

تجدید پیمان سربازان نمونه نیروهای مسلح با امام راحل


سربازان نمونه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آستانه سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور در حرم مطهر با آرمان های والای امام خمینی (ره) تجدید پیمان کردند.

بگزارش خبرگزاری صداوسیما سربازان نمونه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز جشنواره جوان سربازبه همراه جمعی از فرماندهان و سربازان نیروهای مسلح به نمایندگی از سربازان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و نیروهای مسلح، با حضور سردار محمد جواد زاده کمند جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی، ضمن اهدای تاج گل و قرائت فاتحه با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران میثاقی دوباره بستند.

شرکت کنندگان در این آیین با حضور بر سر مزار شهدای ارتش و فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس با قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را نیز گرامی داشتند.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی و رییس ستاد هفتمین جشنواره جوان سرباز در حاشیه این مراسم گفت: امام خمینی (ره) خودباوری، انسان سازی، وحدت وهمدلی را با پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ایران هدیه کرد.

سردار سرتیپ محمدجواد زاده کمند افزود: امام راحل با عنایت خداوند متعال و رهبری عالمانه ملت ایران را از تاریکی و ظلمت نجات داد و با پشتیبانی همین مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید پیمان سربازان نمونه نیروهای مسلح با امام راحل

تجدید پیمان سربازان نمونه نیروهای مسلح با امام راحل