مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 10:302015-05-28اجتماعي

رییس اداره راه و شهرسازی رودسر خبر داد ایمن سازی مستمر بزرگراه رشت ـ چابکسر


رییس اداره راه و شهرسازی رودسر از ایمن سازی مستمر بزرگراه رشت ـ چابکسر به عنوان محور ورودی گیلان به استان مازندران خبر داد.

- " از رودسر، شهریار اسماعیلی پیش از ظهر امروز در نشست اداره راه و شهرسازی این شهرستان با اشاره به اقدام های صورت گرفته برای ایمن سازی و کاهش حوادث جاده ای اظهار کرد: برای ایمن سازی راه های شریانی تابلوهای اطلاعاتی در بزرگراه رشت ـ چابکسر نصب شده است.

وی نصب علایم و تجهیزات ایمنی و کنترل ترافیک و انضباط دهی به تردد در محور ورودی استان را از دیگر اقدام ها برشمرد و افزود: در محورهای اصلی شهرستان رودسر تعمیر گاردریل ها، تابلو و پایه تابلوهای آسیب دیده انجام شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی رودسر با بیان اینکه افزایش ضریب ایمنی جاده های رودسر مثبت است، تصریح کرد: شستشوی علایم محورهای اصلی، پاکسازی قنوات در محور رحیم آباد ـ لشکان، رنگ آمیزی نیوجرسی و.

از جمله اقدام های راه و شهرسازی رودسر است.

وی با اشاره به اینکه افزایش سطح ایمنی مسیر و محورهای رودسر به صورت مستمر انجام می شود، خاطرنشان کرد: تعمیر و نصب علایم ایمنی و تابلوهای اطلاعاتی در تمام محورهای حوزه استحفاظی انجام می شود.

وی با تصریح بر اینکه بزرگراه رشت ـ چابکسر به دلیل همجواری با مازندران از مبادی ورودی گیلان محسوب می شود و حائز اهمیت است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره راه و شهرسازی رودسر خبر داد ایمن سازی مستمر بزرگراه رشت ـ چابکسر

رییس اداره راه و شهرسازی رودسر خبر داد ایمن سازی مستمر بزرگراه رشت ـ چابکسر