مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 07:452015-05-28اجتماعي

فرماندار لنجان: 43 هزار دانش آموز در لنجان مشغول به تحصیل هستند


در حال حاضر 43 هزار دانش آموز در شهرستان لنجان مشغول به تحصیل هستند که با راه اندازی مسکن مهر این تعداد افزایش چشمگیری پیدا می کند.

- " از لنجان، سیدمحسن سجاد شب گذشته در نشست شورای اداری آموزش و پرورش زرین شهر اظهار کرد: وضعیت مسکن مهر فولادشهر در جایگاه خوبی قرار گرفته، اما مشکلاتی چون احداث مدرسه و مراکز درمانی در این میان وجود دارد که باید با همدلی و هم زبانی بیشتر مسئولان برای رفع کامل این مشکلات اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود: در حال حاضر 43 هزار دانش آموز در شهرستان لنجان مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد 12 هزار و 500 نفر آنها در فولادشهر ساکن هستند و با راه اندازی مسکن مهر این تعداد افزایش چشمگیری پیدا می کند.

فرماندار لنجان تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در حوزه های اقتصاد، آموزش و سلامت اقدامات شایانی انجام داده که این امر سبب ایجاد نشاط در جامعه شده و با توجه به نیاز شهرستان لنجان اولویت خود را بر تامین آب سالم، نان و فضای آموزشی مناسب قرار داده ایم.

وی اضافه کرد: کمبود فضای آموزشی یکی از مشکلات آموزش و پرورش در فولادشهر بوده که منجر به دو نوبته شدن برخی از مدارس در مسکن مهر می شود و باید برای رفع این مشکل اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار لنجان: 43 هزار دانش آموز در لنجان مشغول به تحصیل هستند

فرماندار لنجان: 43 هزار دانش آموز در لنجان مشغول به تحصیل هستند