مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 05:502015-05-28پزشكي

وزیربهداشت: بشدت نگران سلامت مردم هستیم


در همه اصناف نمایندگان بخش خصوصی می نشینند و به صورت سالانه درباره شیوه های ارائه خدمات و سطح دستمزدها برای سال جدید تصمیم گیری می کنند اما در حوزه سلامت دولت خودش راسا تصمیم گیری می کند و در این شرایط بخش خصوصی چگونه می تواند امیدی به آینده اش داشته باشد.

- وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر این که برای سلامت مردم بطور جدی نگرانیم ، گفت که بیمه ها رها هستند و اگر خواستند دارویی را با قیمت دلخواهشان حمایت می کنند و پوشش می دهند و اگر نخواستند نیز توجه نمی کنند، این مسیری که می رویم صحیح نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دکتر سید حسن هاشمی در نشستی صمیمی با نخبگان تهرانی که حدود سه ساعت طول کشید با انتقاد از هجمه به جامعه پزشکی گفت: به اعتقاد بنده این قبیل اقدامات از سر عمد بوده و نادانی در کار نیست؛ به وی‍ژه این که قرار است اقشار و گروه های مختلف جامعه را مقابل هم قرار دهند.

وزیر بهداشت، پزشکان را در رده های دوم و سوم سرمایه های جامعه معرفی کرد و پرسید: چرا بنا داریم این سرمایه ها را از بین ببریم.

وی گفت: واقعیت این است که به گونه ای تبلیغ کرده اند که همه به دنبال باندبازی و طایفه گرایی هستند؛ هنر رسانه ها ایجاد تصویر نامطلوب از یک قشر یا گروه نیست که پزشک را مقابل پرستار، وکیل را مقابل دستگاه قضا، معلم را در مقابل آموزش و پرورش و غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیربهداشت: بشدت نگران سلامت مردم هستیم

وزیربهداشت: بشدت نگران سلامت مردم هستیم