مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 خرداد 1394 ساعت 01:302015-05-27پزشكي

شیر مادر سپر نوزاد در برابر بیماری ها


شیر مادر یک رژیم غذایی کامل و متعادل برای نوزادان محسوب می شود و کودک را در برابر بسیاری از بیماری ها واکسینه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ شاید کلمه شیرمادر برای بسیاری از زنان به شعار تبدیل شده باشد، تغذیه با شیر مادر می تواند سیستم ایمنی شیرخوار را تقویت کند بنابراین توصیه می شود تا جایی که برای مادر مقدور است، مدت طولانی تری به کودک شیر دهد.

تا قبل از 12 ماهگی، کودک بعضی از مواد مغذی را از طریق غذاهای جامد دریافت نمی کند، شیرمادر اولین و مهم ترین تغذیه برای کودک می باشد.

در این گزارش قصد داریم شما را با خواص شیر مادر و سایر مکمل های غذایی آشنا کنیم: شیر مادر یک رژیم غذایی کامل مریم نوری فوق تخصص کودکان با اشاره به خواص موجود در شیر مادر می گوید: شیر مادر یک رژیم غذایی کامل و متعادل برای نوزادان است، تغذیه با شیر مادر بلافاصله بعد از تولد، خطر هموفیلی شدن کودک را کاهش می دهد.

وی ادامه می دهد: ذخیره آهنی که در بدن نوزاد تازه متولد شده وجود دارد، حوالی شش ماهگی به حداقل می رسد، بنابراین اگر نوزاد آهن را از شیر مادر و یا قطره آهن دریافت نکند به کم خونی مبتلا می شود.

نوری معتقد است تغذیه با شیر مادر احتمال ابتلا به عفونت ادراری را کاهش می دهد، عفونت ادراری در زیر یک ماهگی بین دختران و پسران به یک اندازه وجود دارد، اما بعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیر مادر سپر نوزاد در برابر بیماری ها

شیر مادر سپر نوزاد در برابر بیماری ها