مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 20:552015-05-27سياسي

استاندار هرمزگان: اعتبار عمرانی هرمزگان 192 میلیارد تومان است


نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: اعتبارات عمرانی استان در سال جاری نزدیک به 192 میلیارد تومان است.

- " از بندرعباس، جاسم جادری امشب در سومین نشست شورای اداری استان هرمزگان با گرامیداشت 14 خرداد سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام راحل پس از 15 سال تبعید به کشور بازگشتند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر پا کردند و حدود 11 سال رهبری نظام را به عهده داشتند.

استاندار هرمزگان افزود: دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی توطئه و فتنه های بسیاری داشته اند اما با همراهی مردم این نظام روز به روز مستحکم تر شده و برای حفظ این انقلاب و نظام صدها هزار شهید و جانباز و آزاده تقدیم شده است.

جادری خاطرنشان کرد: همه باید به ستاد گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) کمک کنیم تا برنامه های مناسبی در این ایام برگزار شود چراکه همه مدیون امام راحل (ره) و شهیدان هستیم.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: شاهد هستیم که در مذاکرات هسته ای فشار بر ایران زیاد شده و درگیری ها در یمن نیز ادامه دارد که نشان دهنده این است که دشمنان نمی خواهند جمهوری اسلامی ایران پیشرفت کند و این در حالی است که روز به روز بر تعداد علاقه مندان به جمهوری اسلامی ایران اضافه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان: اعتبار عمرانی هرمزگان 192 میلیارد تومان است

استاندار هرمزگان: اعتبار عمرانی هرمزگان 192 میلیارد تومان است