مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 16:552015-05-27اقتصادي

معاون استاندار قم خبر داد کاهش 13 درصدی تلفات تصادفات جاده ای در قم


معاون امور عمرانی استانداری قم گفت: در سال 93 تلفات تصادفات جاده ای استان قم 13 درصد کاهش یافته است.

- " از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، جواد دلاوری در نخستین جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان در سال 94 با اشاره به افزایش سفرهای هم میهنان اظهار کرد: در سال 93 مجموعاً 119 میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان تردد داشته اند که استان قم از این حیث رتبه چهارم کشور را داراست.

وی افزود: در سال گذشته یک هزار و 945 فقره تصادف در حوزه راه های استان رخ داده که نسبت به سال 92 خوشبختانه 21 درصد کاهش داشته است.

رییس کمیسیون ایمنی راه های استان قم تعداد تلفات این تصادفات را 200 نفر اعلام کرد و گفت: این رقم در سال 92 تعداد 232 نفر بود که با اقدامات پیشگیرانه پلیس راه و اقدامات اصلاحی و بهسازی محورها توسط اداره کل راه و شهرسازی خوشبختانه این رقم بیش از 13 درصد کاهش یافته است.

دلاوری در ادامه سخنان خود یکی از عمده ترین مطالبات مردم را ارتقاء کیفیت سطح سرویس راه های مواصلاتی استان برشمرد و گفت: شهرهای دستجرد و کهک که از مناطق خوش آب و هوای استان هستند در روزهای تعطیلات و پایان هفته از ترافیک بسیار بالایی برخوردار هستند که راه های موجود در این دو محور ظرفیت این ترافیک بالا را ندارد که لازم است اقدامات سریع برای ارتقای این راه ها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار قم خبر داد کاهش 13 درصدی تلفات تصادفات جاده ای در قم

معاون استاندار قم خبر داد کاهش 13 درصدی تلفات تصادفات جاده ای در قم