مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 16:552015-05-27اقتصادي

افزایش پروازهای فرودگاهی راهی به سوی توسعه اقتصادی اردبیل


مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل به اشاره به افزایش پروازهای فرودگاه اردبیل گفت: توسعه فرودگاهی و رشد حمل و نقل هوایی به توسعه اقتصادی این استان منتج خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما هاشمی افزود: هم اکنون به طور متوسط روزانه دو پرواز از فرودگاه اردبیل انجام می شود که از این طریق جابه جایی 600مسافر و میزان قابل توجهی بار را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: به طور ساده اگر از این تعداد مسافر تنها 20درصد به گردشگر و نیز فعالان اقتصادی اختصاص داشته باشد می توان به تاثیر اقتصادی حمل و نقل هوایی منجر شود.

مدیرکل فرودگاه های استان اردبیل با بیان اینکه در همین راستا فرودگاه اردبیل زیرساختهای مربوط به توسعه حمل و نقل هوایی را در دستورکار قرار داده است گفت: بدین ترتیب با شرکتهای هواپیمایی برای افزایش تعداد پروازها وارد مذاکره شده ایم و در اولین گام با شرکت تهران گشت طلایی برای افزایش دو پرواز چارتری در مسیر اردبیل – تهران به توافق رسیده ایم.

هاشمی یکی از مهمترین دلایل در استقبال کم مسافران از پروازهای اردبیل را نبود پرواز در ساعات اولیه صبح و آخر وقت دانست و بیان داشت: بسیاری از مسافران برای فعالیتهای یک روزه به تهران می روند بنابراین باید در این زمینه برنامه ریزی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پروازهای فرودگاهی راهی به سوی توسعه اقتصادی اردبیل

افزایش پروازهای فرودگاهی راهی به سوی توسعه اقتصادی اردبیل