مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 16:502015-05-27اقتصادي

وزیر صنعت: قیمت نان آزاد نمی شود


یکی از این طرح ها، احداث یک کارخانه فولاد در منطقه آزاد چابهار بود که قرارداد اجرایش امروز با یک پیمانکار ایرانی به امضا رسید.

- وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در نحوه قیمت گذاری خودرو تغییری ایجاد نشده است، گفت: دولت برنامه ای برای آزادسازی قیمت نان ندارد.

محمدرضا نعمت زاده در حاشیه مراسم امضای قرارداد طرح 1.

6 میلیون تنی آهن اسفنجی چابهار در وزارت صنعت در پاسخ به سوال فارس که از تعیین نرخ جدید خوراک پتروشیمی اظهار داشت: تعیین نرخ گاز پتروشیمی طبق قانون به عهده وزارت نفت است و ما به عنوان مصرف کننده، با وزارت نفت همفکری داریم.

وی در پاسخ به این سوال که پیشنهاد شما در مورد نرخ گاز پتروشیمی ها چیست، گفت: ما پیشنهادی نداریم، وزارت نفت باید پیشنهاد دهد.

* تغییری در قیمت گذاری خودرو ایجاد نشده استنعمت زاده در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه بحث خروج قیمت گذاری از شورای رقابت مطرح شده است، نظر شما در این مورد چیست؟ گفت: هیچگونه تغییری در این زمینه صورت نگرفته است.

* قیمت نان آزاد نمی شودوی در پاسخ به سوال دیگر فارس که پرسید طبق اعلام های قبلی، قرار بود قیمت نان از تیر ماه آزادسازی شود، آخرین تصمیم دولت در این مورد چیست؟ گفت: چنین موضوعی از سوی دولت مطرح نشده و هیچ تغییری نیز در مصوبه سال گذشته دولت در مورد قیمت نان صورت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صنعت: قیمت نان آزاد نمی شود

وزیر صنعت: قیمت نان آزاد نمی شود