مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 14:562015-05-27دانش

توصیه به متقاضیان آزمون ارشد دانشگاه آزاد/ تمامی سوالات استاندرد طراحی شده


علوی فاضل ضمن توصیه هایی به متقاضیان آزمون ارشد گفت:سؤالات آزمون کار شناسی ارشد به طور استاندارد طراحی شده، لذا هر فرد می تواند با اتکا به اطلاعات خود با آرامش و توکل به خداوند متعال به سؤالات پاسخ دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، "مجتبی علوی فاضل گفت: داوطلبان باید در حفظ و نگهداری کارت ورود به جلسه خود نهایت دقت را داشته باشند، زیرا حوزه ها موظفند از ورود داوطلب بدون کارت به جلسه امتحان جلوگیری به عمل آورند.

حفظ کارت ورود به جلسه یک ضرورت است و حوزه ها از ورود داوطلبانی که کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشند، ممانعت به عمل می آورند.

وی درخصوص زمان برگزاری آزمون ها گفت: آزمون ها در رأس ساعت های اعلام شده آغاز خواهد شد، لذا داوطلبان باید یک ساعت زود تر یعنی در آزمونهای نوبت صبح رأس ساعت 7: 00 و در آزمونهای نوبت عصر رأس ساعت 15: 00 در حوزه های امتحانی خود حضور داشته باشند تا بتوانند بدون دغدغه حوزه امتحانی و بعد صندلی خود را شناسایی کنند.

داوطلبان در هنگام استقرار در صندلی باید شماره صندلی، کارت ورود به جلسه و شماره پاسخنامه خود کنترل کنند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، آن را به مسئولین حوزه اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه به متقاضیان آزمون ارشد دانشگاه آزاد/ تمامی سوالات استاندرد طراحی شده

توصیه به متقاضیان آزمون ارشد دانشگاه آزاد/ تمامی سوالات استاندرد طراحی شده