مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 14:502015-05-27سياسي

رییس شورای اسلامی شهر شیراز: بروکراسی اداری سدی مقابل خدمت به جانبازان نشود


جانبازان در نظر شورا مستثنی هستند و نباید خدمات آنان در گیر و دار بروکراسی اداری معطل بماند و در این زمینه شورا هر آنچه بتواند برای خدمت به جانبازان انجام می دهد.

- " از شیراز، درست در روزهایی که خبر بازگشت 175 پرستوی پربسته غواص، شرق تا غرب میهن را بهت زده کرده و عکس های آن بچه های معصوم، فضاهای نه چندان خودی مجازی را به تسخیر درآورده، ظهر امروز به اتفاق اعضای شورای شهر شیراز راهی بیمارستان اعصاب و روان جنت می شویم تا دلاوران دیروز و بال شکستگان امروز را نیز دیدار کنیم.

فضای بازدید از ابتدا به گونه ای دیگر است، اینجا نه از گروه ارکستر و مارش نوازان نظامی خبری هست نه روبانی وجود دارد و اسپندی بر آتش نهاده شده، تنها و تنها آسایشگاه و چند ساختمان اداری نیمه فرسوده در گوشه ای از باغ جنت مأوای رزمندگان و فرماندهان عملیاتی شده که اکنون برخی حتی دیگر خود را هم نمی شناسند.

با وجود سرسبز بودن محیط اطراف که برای درمان جانبازان اعصاب و روان مناسب است، درست به مانند بیشتر فضاهای شبانه روزی، نوعی غم و غربت وصف ناشدنی در فضا موج می زند و از ابتدا تو را درگیر خود می سازد، حسی مبهم به تو می گوید حتی ماندن برای یک شبانه روز نیز در این آسایشگاه بسیار دلگیر است و غم بارتر از آن این که دیگر حتی عزیزانت هم سراغی از تو نگیرند که می دانیم برخی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای اسلامی شهر شیراز: بروکراسی اداری سدی مقابل خدمت به جانبازان نشود

رییس شورای اسلامی شهر شیراز: بروکراسی اداری سدی مقابل خدمت به جانبازان نشود