مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 11:202015-05-27اجتماعي

مرتضی باقری خبر داد ثبت سالانه 150 هزار طلاق در کشور


قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی طلاق را یکی از مهم ترین آسیب های کشور برشمرد و گفت: سالانه براساس آمار 150 هزار طلاق در کشور ثبت می شود که این مهم برای کشور مطلوب نیست.

- " از بجنورد، مرتضی میرباقری پیش از ظهر امروز در جمع روحانیون و مبلغان استان خراسان شمالی در سالن همایش های دانشگاه پیام نور خراسان شمالی اظهار داشت: ازدواج مجدد در خانم های طلاق گرفته 10 درصد و در آقایان 90 درصد است که انباشت زنان ازدواج نکرده برای کشور آسیب است و می تواند مشکل ساز باشد.

وی شمار سرپرستان خانوار که توسط زنان را اداره می شود، 2 و نیم میلیون خانوار برشمرد و گفت: به طور قطع این یک آسیب جدی بوده که متوجه خانوارهایی است که توسط زنان اداره می شود.

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به بالابودن شمار پرونده های قضایی در کشور گفت: طبق آمار ما در سراسر کشور 13 میلیون پرونده قضایی داریم که این خیلی بد است یعنی این آمارها نشان دهنده درگیری های بالا بوده که باید در این زمینه تدبیر شود.

وی درباره وضعیت حجاب در کشور گفت: قاطبه مردم در کشور به روحیه دینی اهمیت زیادی می دهند و بخش زیادی از زنان حجاب چادر را انتخاب کردند.

وی با اشاره به لزوم توجه به سه مؤلفه اعتماد، رضایت و مشارکت دادن مردم در کارها تصریح کرد: اگر رضایت مردم و مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضی باقری خبر داد ثبت سالانه 150 هزار طلاق در کشور

مرتضی باقری خبر داد ثبت سالانه 150 هزار طلاق در کشور