مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 11:002015-05-27اقتصادي

دولت و مجلس یکبار دیگر قانون هدفمندی یارانه ها را بخوانند


دولت روحانی پس از دو سال چالش با یارانه های نقدی و رفت و آمد های فراوان برای حذف یارانه برخی از دهک های درآمدی کشور نهایتا گام سوم هدفمند سازی یارانه ها را از چندی پیش با حذف سهمیه سوخت شروع کردند و در آخرین اقدام مشخص شده است که یارانه نقدی برخی خانوار های کشور نیز حذف شده است.

- اشتباه در اجرای قانون هدفمندی در سال پنجم هم ادامه دارد؟ دولت و مجلس یکبار دیگر قانون هدفمندی یارانه ها را بخوانند " دولت روحانی پس از دو سال چالش با یارانه های نقدی و رفت و آمد های فراوان برای حذف یارانه برخی از دهک های درآمدی کشور نهایتا گام سوم هدفمند سازی یارانه ها را از چندی پیش با حذف سهمیه سوخت شروع کردند و در آخرین اقدام مشخص شده است که یارانه نقدی برخی خانوار های کشور نیز حذف شده است.

کد خبر: 503867 تاریخ انتشار: 06 خرداد 1394 - 12:00 - 27 May 2015 دولت روحانی پس از دو سال چالش با یارانه های نقدی و رفت و آمد های فراوان برای حذف یارانه برخی از دهک های درآمدی کشور نهایتا گام سوم هدفمند سازی یارانه ها را از چندی پیش با حذف سهمیه سوخت شروع کردند و در آخرین اقدام مشخص شده است که یارانه نقدی برخی خانوار های کشور نیز حذف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک این در حالی است که هیچ معیار دقیق و مشخصی برای حذف این خانوار ها از دریافت یارانه نقدی اظهار نشده است و تنها بر اساس اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و مجلس یکبار دیگر قانون هدفمندی یارانه ها را بخوانند

دولت و مجلس یکبار دیگر قانون هدفمندی یارانه ها را بخوانند