مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 10:552015-05-27بين الملل

روسیه تقویت همکاری بریکس را در زمینه فناوری نظامی خواستار شد


دبیر شورای امنیت ملی روسیه سه شنبه اعلام کرد مسکو خواستار تقویت همکاری کشورهای عضو گروه بریکس - برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی- در زمینه فناوری نظامی است.

نیکولای پاتروشف Nikolai Patrouchev در پنجمین نشست نمایندگان بلندپایه بریکس در امور امنیتی که در مسکو برگزار شد، گفت بیشتر قراردادهای مرتبط با فناوری های نظامی می تواند با تقویت همکاری کشورهای بریکس در زمینه مبارزه با تروریسم، افراط گرایی و جرائم فرامرزی همین طور بر ضد تهدید ها و مشکلات جدید تقویت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شین هوا از مسکو، پاتروشف افزود: ما ثابت کردیم می توانیم مشکلات مختلف را با همکاری یکدیگر حل کنیم .

وی از سوی دیگر، خاطر نشان کرد غرب به منظور تلاش برای کاهش قدرت اقتصادی بریکس، فشارهای سیاسی و مالی را بر کشورهای عضو این گروه اعمال کرد.

وی افزود غرب همچنین به شکلی فزاینده جنگی خبری را با هدف تأکید غیرواقعی بر اختلافات ملی، مذهبی و فرهنگی بین پنج کشور بریکس آغاز کرده است.

سرگیی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه نیز ابراز امیدواری کرد بانک توسعه بریکس بتواند به حمایت از اقتصاد روسیه کمک کند.

این بانک انجام عملیات واقعی را پس از نشست سران بریکس که به زودی در اوفا (مرکز استان باشقیرستان روسیه) برگزار می شود، آغاز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه تقویت همکاری بریکس را در زمینه فناوری نظامی خواستار شد

روسیه تقویت همکاری بریکس را در زمینه فناوری نظامی خواستار شد