مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 09:562015-05-27حوادث

3سارق مسلح در ملاء عام اعدام شدند/ شکنجه خانواده طلافروش برای رسیدن به طلا


3 سارق مسلح که دست به سرقت های خشن در سطح شهر مشهد زده بودند ، صبح امروز در ملاء عام اعدام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، 3 سارق مسلح که دست به سرقت های خشن در سطح شهر مشهد زده بودند ، صبح امروز در تقاطع خیابان مسلم در منطقه گازشرقی و در ملاء عام به دار مجازات آویخته شدند.

اعضای این باند مخوف اقدامات مجرمانه خود را از سال 1383 و با سرقت خودرو از استانی دیگر آغاز کردند و پس از آن با تهیه انواع سلاح های گرم، نارنجک و بمب دستی به سرقت های مسلحانه از طلافروشی ها روی آوردند.

محکومان این پرونده که سال 1390 در مشهد دستگیر شدند به ارتکاب 19 فقره سرقت به عنف اعتراف کردند که 13 فقره آن مسلحانه بوده و در جریان اقدامات خشن خود یکی از طلافروشان را در خیابان مسلم مشهد به قتل رساندند و فرد دیگر را نیز هنگام ارتکاب جرم با شلیک گلوله مجروح کردند.

محکومان این پرونده که در انجام برخی سرقت های مخوف از چادر زنانه عربی استفاده می کردند به ارتکاب جرایمی چون گروگان گیری، آدم ربایی، قتل، سرقت های مسلحانه و .

پرداخته اند.

اقدامات مجرمانه متهمان از سال 1384 در مشهد با سرقت یک دستگاه پژو 206 در خیابان ملک آباد هنگامی آغاز شد که آنان زنی را با تهدید سلاح از داخل خودرو در حالی بیرون انداختند که فرزند 5ساله اش درون خودرو بود و دزدان مسلح کودک را در من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3سارق مسلح در ملاء عام اعدام شدند/ شکنجه خانواده طلافروش برای رسیدن به طلا

3سارق مسلح در ملاء عام اعدام شدند/ شکنجه خانواده طلافروش برای رسیدن به طلا