مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 09:552015-05-27اجتماعي

واکنش فرمانده ناجا به فراخوان تجمع برای بنزین


اشتری با بیان اینکه هدف پلیس تنها ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی مردم و کاهش تصادفات است، گفت: به هیچ عنوان دنبال جریمه و افزایش آن نیستیم بلکه معتقدیم با وجود قانون جدید بازدارندگی و تاثیر بیشتری درخصوص کاهش تصادفات ایجاد می شود.

- فرمانده نیروی انتظامی در مورد فراخوان منتشرشده در شبکه های اجتماعی برای تجمع در اعتراض به تک نرخی شدن بنزین، گفت: مردم ما هوشیارتر از آن هستند که اسیر فراخوان های شبکه های اجتماعی شده و تا این لحظه نیز گزارشی از تجمع حاصل نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی و در جمع خبرنگاران، افزود: مردم هوشیارتر از آن هستند که با یک فراخوان فریب بخورند و البته مسوولان نیز به دنبال حل دغدغه های مردمی هستند.

پلیس دنبال جریمه و افزایش آن نیست فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه کاهش تلفات جاده ای، ارتقای فرهنگ ترافیکی و استفاده از سامانه کنترل هوشمند از اولویت های امسال پلیس راهور است، در مورد چرایی پیگیری پلیس برای تصویب قانون جدید راهور و برخی شایعات مبنی بر اینکه پلیس به دنبال جریمه بیشتر است، به ایسنا گفت: باید فاز دوم قانون جدید راهنمایی و رانندگی نیز در مجلس مورد بررسی قرار گیرد و در صورت تصویب نسبت به اجرای آن اقدام خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فرمانده ناجا به فراخوان تجمع برای بنزین

واکنش فرمانده ناجا به فراخوان تجمع برای بنزین