مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 09:502015-05-27حوادث

دستگیری هکر چهار هزار حساب بانکی


پسری جوان که اقدام به کلاهبرداری اینترنتی میلیونی از چهار هزار حساب بانکی کرده بود از سوی پلیس فتای استان مرکزی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد، فروردین امسال مردی جوان به پلیس آگاهی ساوه مراجعه کرد و ماموران را در جریان برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش قرار داد.

با ثبت شکایت مالباخته پرونده ای با موضوع کلاهبرداری اینترنتی تشکیل شد و برای رسیدگی در اختیار پلیس فتای استان مرکزی قرار گرفت.

همزمان با رسیدگی به پرونده، شکایت های مشابه دیگری نیز به پلیس فتای اراک ارسال شد که نشان می داد متهم دامنه فعالیت های خود را گسترده کرده و موفق به کلاهبرداری میلیونی از حساب هزاران ایرانی شده است.

تحقیقات ماموران نشان می داد که متهم با طراحی 15 سایت با صفحه جعلی بانک های مختلف موفق به کلاهبرداری از حساب افرادی شده است که قصد استفاده از خدمات اینترنتی بانک ها را داشته اند.

سردار عزیز الله ملکی، فرمانده انتظامی استان مرکزی در تشریح جزییات پرونده گفت: در این سایت ها به شگردهای مختلف، کاربرانی که برای خرید یک محصول با قیمت بسیار پایین در حدود 10 هزار ریال به سمت درگاه جعلی بانک هدایت می شدند، بلافاصله بعد از وارد کردن اطلاعات حساب شان، تمامی داده های شان از سوی متهم جمع آوری و پس از آن از حساب شان به شکل غیرمجاز برداشت می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری هکر چهار هزار حساب بانکی

دستگیری هکر چهار هزار حساب بانکی