مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 09:452015-05-27حوادث

دادگاه، تحت تأثیر سرگذشت زن متهم به شوهرکشی


شکنجه، فرار و زندگی اجباری با مردان غریبه، خلاصه سرنوشت تلخ زن جوانی بود که شوهرش را به قتل رساند.

این زن دیروز در جایگاه متهم قرار گرفت و داستان زندگی اش را شرح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرق، وقتی مینا پشت تریبون قرار گرفت و جزییاتی از زندگی دردناکش را برای قضات گفت، در پایان جلسه نه تنها قضات، بلکه سربازان محافظ و مأمور بدرقه اش هم با صحبت های شان تلاش کردند رضایت مادر مقتول را جلب کنند.

زن ریزنقش 25ساله متهم است شوهرش را اوایل تیر سال 88، به قتل رسانده و سپس متواری شده است، اما وقتی توسط مأموران بازداشت شد، بعد از 20 روز سکوت و متهم کردن دیگران، سرانجام واقعیت را فاش کرد و گفت شوهرش را خودش به تنهایی به قتل رسانده است چون او را به مردان غریبه اجاره می داد و دیگر از این وضعیت خسته شده بود.

هرچند مأموران گفته های مینا را باور نکردند و یک بار نیز پرونده از دادگاه کیفری به دلیل نقص در تحقیقات به دادسرا بازگردانده شد، اما مینا بر قاتل بودن خودش اصرار کرد و روز گذشته در جایگاه متهم در شعبه 71، قرار گرفت و رنج های زندگی 25ساله اش را شرح داد.

نماینده دادستان تهران در ابتدای جلسه رسیدگی به پرونده، برای این زن درخواست مجازات کرد و در توضیح کیفرخواست گفت: مینا مرداد سال 88، هنگامی که شوهرش خواب بود، او را با ضربات متعددی، که به سینه و سفید رانش زد، به ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه، تحت تأثیر سرگذشت زن متهم به شوهرکشی

دادگاه، تحت تأثیر سرگذشت زن متهم به شوهرکشی