مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 خرداد 1394 ساعت 08:162015-05-27دانش

با پیشرفت فعلی در آینده نزدیک جزو برترین دانشگاه های کشور خواهیم شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تلاش مجموعه کارکنان دانشگاه و نیز حمایت های همدلانه مسئولان گفت: با توجه به روند رو به رشد کنونی و حفظ آن ظرف سه سال آینده دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ردیف بهترین دانشگاه های کشور قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو ،" کریم، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست پایش مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با اشاره به تلاش مجموعه کارکنان دانشگاه و نیز حمایت های همدلانه مسئولان گفت: با توجه به روند روبه رشد کنونی و حفظ آن ظرف سه سال آینده دانشگاه کرمانشاه در ردیف بهترین دانشگاه های کشور قرارخواهد گرفت.

وی گفت: روند پرشتابی در دانشگاه برای توسعه پیش گرفته شده که اولویت اول آن فراهم کردن زیر ساخت هاست.

هرچند که برای حفظ این شتاب و پیشرفت مسائل زیادی وجود دارد؛ اما امیدواریم با کمک مقام های استانی این مسئولیت را به انجام برسانیم.

رییس دانشگاه در ادامه این سخنان با اشاره به پایش واحدهای تابعه دانشگاه گفت: این پایش ها سنگ محکمی است تا بتوانیم فعالیت های واحدهای تابعه را ارزیابی و نقاط قوت و ضعف آنها را پیدا کنیم.

وی انتظارات از مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه را با توجه به تیم توانمند، مدیریت شاخص و نیز کارشناسان فعال و زبده شاغل در آن را بالا دانست و گفت: امیدواریم که فعالیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پیشرفت فعلی در آینده نزدیک جزو برترین دانشگاه های کشور خواهیم شد

با پیشرفت فعلی در آینده نزدیک جزو برترین دانشگاه های کشور خواهیم شد