مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 18:302015-05-26سياسي

مدیرکل اوقاف کرمانشاه: مقاومت ملت یمن نابودی حتمی سعودی ها را رقم می زند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: مقاومت مردم یمن به ویژه خون پاک شهدا نابودی متجاوزان سعودی را در پی خواهد داشت.

- " از کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی عصر امروز در نشست خبری امام جمعه صعده یمن با اصحاب رسانه استان کرمانشاه اظهار کرد: مقاومت مجاهدان یمنی در برابر متجاوزان سعودی ستودنی است.

وی بیان داشت: ملت ایران نیز بر طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب همراه مردم مظلوم یمن است و هر مظلومی هر جای جهان باشد به اندازه وسعمان به آنها کمک خواهیم کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: این قیام و مجاهدت و شهادت در راه خدا برای مردم یمن بی اجر نخواهد بود و برای خانواده های شهدا صبر جمیل و برای مبارزان توفیق استقامت و مجاهدت از خداوند خواستاریم.

حسینی اراکی با بیان اینکه در هیچ حکومت آزاداندیشی حتی غیرمسلمان به کودکان مظلوم و بی گناه حمله صورت نمی گیرد، گفت: مقاومت مردم یمن به ویژه خون پاک شهدا نابودی متجاوزان سعودی را در پی خواهد داشت.

وی فتح و پیروزی را پایان مقاومت در راه خدا عنوان کرد و گفت: با بررسی تاریخ یمن خواهیم دید که این نخستین تجاوز عربستان سعودی به یمن نیست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: سعودی ها هر زمانی حتی با تجاوز مختصر شکست خورده اند و این بار مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل اوقاف کرمانشاه: مقاومت ملت یمن نابودی حتمی سعودی ها را رقم می زند

مدیرکل اوقاف کرمانشاه: مقاومت ملت یمن نابودی حتمی سعودی ها را رقم می زند