مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 17:302015-05-26دانش

احمدی: هیچ کاهشی در رشد انتشار مقالات علمی نداریم


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم گفت: برخلاف برخی گزارشات که منبع استناد آنها معلوم نیست از سال 2012 تاکنون هیچ کاهشی درانتشار مقالات و ارجاع دیگران به مقالات دانشمندان ایرانی نداشته ایم.

- " به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم درمراسم افتتاحیه چهل و هفتمین همایش سراسری معاونان پژوهشی دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری که امروز در دانشگاه تحصیلات تکمیلی و فناوری های پیشرفته کرمان برگزار شد با تاکید بر ضرورت بازنگری و مرور نقاط قوت و ضعف برنامه های حوزه پژوهش و فناوری کشور گفت: معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم برای ایجاد تحول دراین زمینه ، 16 برنامه راهبردی را تدوین کرده است.

وی در ادامه انسجام سیاستگذاری، برنامه ریزی و امور اجرایی در حوزه علم، فناوری و نوآوری را اولین برنامه راهبردی معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم ذکر کرد و از مراحل نهایی تدوین و تصویب نگاشت نهادی نظام علم، فناوری و نوآوری با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر داد.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود از هدفمند سازی مأموریت مراکز دانشگاهی، پژوهشی و فناوری براساس رویکرد پژوهش، فناوری مبتنی بر نوآوری به عنوان دیگر برنامه تدوین شده نام برد و حمایت از ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان توسط اعضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی: هیچ کاهشی در رشد انتشار مقالات علمی نداریم

احمدی: هیچ کاهشی در رشد انتشار مقالات علمی نداریم