مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 15:462015-05-26پزشكي

نمایش فیلم برای آموزش دانشجویان دندانپزشکی اثرگذاری بالایی دارد


رییس قطب علمی تکنولوژی آموزشی در پزشکی گفت: بر اساس پژوهش صورت گرفته متوجه شدیم برای دانشجویان دندانپزشکی آموزش از طریق فیلم به دلیل محدود بودن مکان آموزش دارای اثرات مثبتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد،" مجید اکبری، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد امروز در مراسم اولین همایش کشوری آموزش مبتنی برشواهد و دومین همایش کشوری توسعه مشارکت دانشجو در نظام آموزشی در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن بیان این نکته که برای هر کاری نیاز به شواهد داریم، گفت: این همایش را جهت رسیدن به پاسخی در خصوص ارائه شواهد مناسب به دانشجویان دندان پزشکی در این خصوص برگزار کردیم.

وی ادامه داد: سئوال ما این بود که آیا فیلم های آموزشی بالینی که در رشته های خاص در دندان پزشکی با آن روبه رو هستیم می تواند اهداف ما را پوشش دهد یا خیر؟.

این استاد دانشگاه برنامه ریزی در آموزش را ارائه محتوا به دانشجو دانست و گفت: خواسته ما در صورتی برآورده خواهد شد که دانشجو ماندگاری و یادگیری لازم را در درک محتوا داشته باشد.

اکبری هدف از یادگیری را دانشجو دانست و بیان داشت: دانشجو محوری به این معنا است که هدف از یادگیری دانشجو است نه درس دادن استاد و ارائه درس به هر شکلی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش فیلم برای آموزش دانشجویان دندانپزشکی اثرگذاری بالایی دارد

نمایش فیلم برای آموزش دانشجویان دندانپزشکی اثرگذاری بالایی دارد