مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 14:552015-05-26دانش

بهره برداری از مرکز رشد واحدهای فن آوری دانشگاه آزاد اردبیل


مرکز رشد واحدهای فن آوری دانشگاه آزاد واحد اردبیل با حضور معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما در مراسمی که به همین منظور در فاز یک ساختمان شاهد دانشگاه آزاد اردبیل ترتیب یافته بود معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور، مراکز رشد واحدهای فن آوری را یکی از حلقه های رابط برای تبدیل علم به ثروت دانست و هدف از تشکیل آنها را استقلال مالی دانشگاه از شهریه دانشجو و در کنار آن کارآفرینی و در آمد زایی برای دانش آموختگان نخبه ی این دانشگاه عنوان کرد.

واشقانی افزود: بر اساس برنامه ابلاغی در شهریور ماه سال گذشته ، 50 درصد تولید ناخالص ملی تا سال 1404باید از محل فعالیت های دانش بنیان باشد و در چارچوب همین سیاستها هدف گذاری دانشگاه آزاد اسلامی این است که 40 درصد از درآمد خود را از محل فعالیت های دانش بنیان تامین نماید .

وی گفت: طبق این هدف گذاری باید تاسال 96 تعداد مراکز رشد ما از 63 مرکز به 150 مرکز و تعداد واحدهای فن آوری نیز از 457 واحد به 800 واحد برسد.

واشقانی تعداد شرکتهای ثبت شده ی دانش بنیان در کشور در حال حاضر را51 واحد اعلام کرد و گفت : بر اساس مصوبه هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور ، دانشگاه برای ایجاد این شرکتها علاوه بر در اختیار گذاشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مرکز رشد واحدهای فن آوری دانشگاه آزاد اردبیل

بهره برداری از مرکز رشد واحدهای فن آوری دانشگاه آزاد اردبیل