مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 14:462015-05-26سياسي

واکنش شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لرستان به استعفای معاون فرهنگی این دانشگاه


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان با صدور بیانیه ای نسبت به استعفای معاون فرهنگی این دانشگاه واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از خرم آباد، "در متن بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان که در واکنش به استعفای معاون فرهنگی این دانشگاه صادر شده، آمده است: نزدیک به یک هفته است، معاونت فرهنگی دانشگاه در دفتر کار خود حاضر نمی شود، چرا معاونت فرهنگی استعفا داده و چه اقدامی از مدیران دانشگاه سر زده است که معاونت فرهنگی دانشگاه -یعنی همان کسی که در جلسه غیر علنی و شبه رسمی تودیع و معارفه گفته می شد منت بر ما نهاده اند و این مسئولیت را پذیرفته اند- پس از مدت کوتاهی مجبور به استعفا شود؟ در این بیانیه با تاکید بر اینکه دانشگاه عرصه جولان قدرت و تسویه حساب های شخصی نیست بیان شده است: قداست فرهنگ و فعالیت های فرهنگی در حال قربانی شدن به دست هواهای نفسانی و منفعت طلبی های شخصی است.

بی ثباتی در حوزه فرهنگی دانشگاه آتشی است که دود آن به چشمان همه خواهد رفت.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان در این بیانیه با اشاره به اینکه دانشگاه، باید مستقل از هر بازی سیاسی بوده و تنها عرصه تضارب عاقلانه آرا باشد، افزوده است: ریاست دانشگاه لرستان! ما هشدارهای لازم را در خصوص عرصه فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لرستان به استعفای معاون فرهنگی این دانشگاه

واکنش شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی لرستان به استعفای معاون فرهنگی این دانشگاه