مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 14:402015-05-26اجتماعي

فرماندار کاشمر: تدابیر لازم برای ساماندهی سرویس های مدارس کاشمر اندیشیده شده است


فرماندار کاشمر با تأکید بر اینکه ثبت نام از دانش آموزان در مدارس شاهد به صورت حضوری امکانپذیر نیست، گفت: تدابیر لازم برای ساماندهی سرویس های مدارس کاشمر اندیشیده شده است.

- " از کاشمر، مهدی فروزان ظهر امروز در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش کاشمر در سال جاری، اظهار کرد: والدین دانش آموزان متقاضی پایه اول باید با مراجعه به سایت اینترنتی و ارائه مستندات و مدارک مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

وی با تقدیر از عوامل و دست اندرکاران ستاد بزرگداشت هفته معلم، از تلاش ها و فعالیت ها در زمینه برگزاری برنامه های متنوع در هفته معلم و تجلیل از معلمین نمونه در این شهرستان، خاطرنشان کرد: معلمان به عنوان مدافعان مرزهای فرهنگی جامعه باید مانع تاثیرگذاری تهاجمات فرهنگی و آسیب پذیری دانش آموزان و فرزندان در مقابل برنامه های ضد فرهنگی دشمنان باشند.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه معلمان به عنوان ادامه دهنده راه انبیاء نقش مهم و تأثیرگذاری در تعلیم و تربیت انسان ها دارند، یادآور شد: معلمان در حقیقت نقش راهنما را بر عهده دارند و همواره تلاش می کنند با روشنگری نقشه راه پیشرفت و تعالی را پیش روی دانش آموزان قرار دهند.

وی با بیان اینکه معلمان تاکنون در راستای آگاه کردن دانش آموزان نسبت به فضاهای شیطانی، استفاده از ماهواره و شبکه های مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کاشمر: تدابیر لازم برای ساماندهی سرویس های مدارس کاشمر اندیشیده شده است

فرماندار کاشمر: تدابیر لازم برای ساماندهی سرویس های مدارس کاشمر اندیشیده شده است