مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 14:402015-05-26اجتماعي

استاندار خوزستان: بهترین راهکار کاهش ترافیک، کم کردن انگیزه تردد است


مهمترین و بهترین راهکار کاهش ترافیک، کم کردن انگیزه تردد به نقاط شلوغ شهر است.

- " از اهواز، عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی حمل ونقل و ترافیک استان، با اشاره به لزوم آنالیز عملکرد مدیریتی در جهت کاهش تلفات جاده ای اظهار داشت: با توجه به اینکه خوزستان در سال 93 رتبه اول کاهش تعداد تلفات جاده ای را به خود اختصاص داده، باید سرمایه بیشتر را به روی آن کار متمرکز کنیم.

وی با اشاره به حل معضل ترافیک در نقاط پرترافیک استان خوزستان به ویژه شهر اهواز اضافه کرد: باید در مناطق پرترافیک از ظرفیت پارکینگ ادارات، مدارس و مکان​هایی که در زمان های غیر اداری بلااستفاده هستند، استفاده شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: البته این طرح خیلی وقت پیش داده شده اما هنوز گزارشی از اجرای آن دریافت نکرده و مشخص نشده که چقدر این روش توانسته بر ترافیک تأثیرگذار باشد.

مقتدایی خطاب به شهرداری این کلانشهر گفت: شهرداری باید نقاط پرترافیک را شناسایی کند، همچنین اگر از سوی مدارس و ادارات همکاری نشود ما آن​ها را بر اساس مصوبات ملزم به همکاری خواهیم کرد.

وی با اشاره به موضوع آموزش ترافیک خاطرنشان کرد: یک هزار و 600 مسئول را آموزش داده اما باید برای تداوم این امر و اجرایی کردن این آموزش ها برنامه ریزی صحیح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان: بهترین راهکار کاهش ترافیک، کم کردن انگیزه تردد است

استاندار خوزستان: بهترین راهکار کاهش ترافیک، کم کردن انگیزه تردد است