مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 14:362015-05-26سياسي

حضور رییس و معاونان دانشگاه اسلاویک کشور قرقیزستان در دانشگاه مازندران


فخرالدین اصغری آقمشهدی، رییس دانشگاه مازندران میزبان رییس و معاونان دانشگاه اسلاویک کشور قرقیزستان بود تا تفاهم نامه مشترکی را به امضا برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو "، اصغری آقمشهدی امروز در دیدار با همتای قرقیزی دانشگاه اسلاویک بوریس یلتسین، ضمن اشاره به همکاریهای علمی که با برخی کشورهای حوزه دریای مازندران وجود دارد، از جمله تبادل دانشجو که بخشی از آن در شهریور امسال میان دانشگاه مازندران و دانشگاه آستراخان صورت خواهد گرفت، خواستار بررسی توانمندی های دو دانشگاه جهت گسترش روابط علمی و آموزشی گردید.

ولادیمیر نیفادیف، رییس دانشگاه اسلاویک بوریس یلتسین نیز در این دیدار به توانمندی های بالای این دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: دانشگاه اسلاویک از میان چهار دانشگاه معتبری که با همین نام در چهار کشور روسیه، اوکراین، تاجیکستان و ارمنستان فعالیت می کنند، دارای تجربه، دانشجو و عضو هیات علمی بیشتری بوده و از نظر رنکینگ جهانی در مرتبه قابل قبولی قرار دارد.

رییس دانشگاه اسلاویک ادامه داد: دانشگاه اسلاویک تحت نظارت مستقیم وزارت علوم فدراسیون روسیه اداره شده و مدارک اعطایی آن به دانشجویان این دانشگاه توسط وزارت علوم این کشور )فدراسیون روسیه) صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس و معاونان دانشگاه اسلاویک کشور قرقیزستان در دانشگاه مازندران

حضور رییس و معاونان دانشگاه اسلاویک کشور قرقیزستان در دانشگاه مازندران