مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 14:162015-05-26دانش

اولین نشست روابط عمومی دانشگاه های آزاد سیستان و بلوچستان برگزار شد


اولین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان صبح امروز در دانشگاه آزاد زابل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از زاهدان، "اولین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان صبح امروز در دانشگاه آزاد زابل برگزار شد.

امین رضا کمالیان، معاون هماهنگی دانشگاه ازاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این نشست گفت: روابط عمومی ها باید با عبور از روش های منسوخ و با در اختیار داشتن تحلیل اخبار، در ایجاد و طراحی اهداف استراتژیک به روسای واحدهای دانشگاهی کمک کنند.

وی با بیان اینکه تحلیل خبر بر انتشار خبر برتری دارد، افزود: وقتی تحلیلی محیطی در خصوص مسائل آموزش عالی در اختیار مدیران قرار می گیرد به مدیر برای تصمیم گیری کمک بسزایی می کند.

معاون هماهنگی دانشگاه ازاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان عصر حاضر را عصر دانایی دانست و گفت: عملکرد روابط عمومی بدون شک بر روی مدیریت روسای واحدها اثر خواهد داشت و نقش مدیران روابط عمومی در ایجاد و طراحی اهداف استراتژیک بسیار مهم است.

کمالیان با اشاره به نقش دوجانبه بودن روابط عمومی ها در اکثر سازمان ها گفت: روابط عمومی در دانشگاه باید نقشی سه جانبه داشته باشند و روابط عمومی در دانشگاه باید از یک کار تشریفاتی و روتین که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشست روابط عمومی دانشگاه های آزاد سیستان و بلوچستان برگزار شد

اولین نشست روابط عمومی دانشگاه های آزاد سیستان و بلوچستان برگزار شد