مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 13:552015-05-26دانش

عضو شورا : زمین های اطراف دانشگاه تهران تعیین تکلیف شود


عضو شورای اسلامی شهر تهران به رییس شورا پیشنهاد داد از وزیر علوم دعوت شود تا در صحن شورا گزارشی درباره دانشگاهها و اراضی اطراف دانشگاه تهران ارائه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، اسماعیل دوستی در جلسه امروز شورا گفت: باید آقای فرهادی گزارشی از وضعیت دانشگاهها و زمین اطراف دانشگاه تهران ارائه دهد که این موضوع به کجا رسیده است و چرا پس از 20 سال هنوز اقدام مثبتی انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه اراضی که در اطراف این دانشگاه آزاد شده است، هنوز هیچ اقدام مثبتی در آن صورت نگرفته است ، افزود: طرحی نیز با امضای 21 نفر از اعضای شورای شهر در این خصوص به تصویب رسید که حدود یک سال است هنوز در صحن شورا بررسی نشده است.

دوستی درباره طرح پیاده روسازی ضلع غربی خیابان ولیعصر از پارک وی تا ونک نیز گفت: این طرح نیز باید بررسی و انجام شود.

در ادامه مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: دانشگاه تهران و دانشگاه امیرکبیر طرح خاص خود را دارند و در کمیسیون ماده 5 طرحهای آنها تصویب شده است.

در ادامه جلسه دوستی خطاب به قناعتی که از واکنش اعضا در جلسه گذشته شورا مبنی بر طرح سوال خود از شهردار معترض بود، اظهار داشت: آقای قناعتی ما شما را دوست داریم و ما مخالف شما و یا موافق قالیباف نبودیم و نظر خود را ارائه کردیم که آن نیز مشکلی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورا : زمین های اطراف دانشگاه تهران تعیین تکلیف شود

عضو شورا : زمین های اطراف دانشگاه تهران تعیین تکلیف شود