مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 13:002015-05-26فرهنگي

رییس اداره فرهنگ اسلامشهر: انجمن هنرهای نمایش اسلامشهر انجمن برتر استان تهران شد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اسلامشهر گفت: انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اسلامشهر، به عنوان انجمن برتر در سطح استان تهران معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

- " از غرب استان تهران، صادق محمدزاده ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اسلامشهر در بین انجمن های نمایش شهرستان های استان تهران، جزو سه انجمن برتر استان برگزیده و معرفی شد.

وی با اشاره به جشن اردیبهشت تئاتر استان تهران بیان کرد: همزمان با برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر استان تهران در اردیبهشت ماه سال جاری و تجلیل از فعالان حوزه نمایش، از انجمن هنرهای نمایشی شهرستان اسلامشهر به عنوان یکی از انجمن های برتر استان تهران تقدیر شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به برگزاری نمایش صحنه ای و خیابانی توسط انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان تصریح کرد: انجمن هنرهای نمایشی اسلامشهر با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای درخشان، با محوریت آموزش و اجراهای عموم در سال 93 توانست با اجرای 44 نمایش صحنه ای و خیابانی به مدت 209 شب به عنوان یکی از سه انجمن های برتر استان تهران انتخاب و معرفی شود.

وی به حمایت و پشتیبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر از انجمن ها و هنرمندان اشاره کرد و گفت: با توجه به حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره فرهنگ اسلامشهر: انجمن هنرهای نمایش اسلامشهر انجمن برتر استان تهران شد

رییس اداره فرهنگ اسلامشهر: انجمن هنرهای نمایش اسلامشهر انجمن برتر استان تهران شد