مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 12:552015-05-26حوادث

انتقام جویی انگیزه ای برای هتک حیثیت در فضای مجازی


فردی که در یکی از شبکه های اجتماعی با انتشار اطلاعات شخصی یک شهروند موجب هتک حیثیت وی شده بود، توسط پلیس فتا شهرستان کازرون استان فارس شناسایی و دستگیر شد.

- " از شیراز به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ایجاد یک پروفایل در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به درج اطلاعات شخصی خانمی کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

مهرداد مشوق افزود: مأموران پلیس فتا با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی یک نفر که از آشنایان همسر شاکی بوده را در این مورد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر کردند.

این مقام مسئول عنوان کرد: متهم در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به صراحت به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را هتک حیثیت و انتقام جویی به علت اختلافات قبلی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی کازرون به تمام افرادی که به هر نحو اقدام به هتک حیثیت در محیط مجازی می کنند، هشدار داد: بر اساس قانون جرائم رایانه ای هر کس به وسیله سامانه های رایانه ای و فضای مجازی موجبات هتک حیثیت شهروندان را فراهم کند افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام جویی انگیزه ای برای هتک حیثیت در فضای مجازی

انتقام جویی انگیزه ای برای هتک حیثیت در فضای مجازی