مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 12:452015-05-26اقتصادي

گودرزی:اعتماد به نفس مدیران در واگذاری اماکن دولتی کم شده است


واگذاری و تغییر کاربری ها گاهی اوقات آنقدر مشکلات برای مدیران ایجاد کرده که اعتماد به نفس را از آن ها گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمود گودرزی در گردهمایی معاونین توسعه منابع و پشتیبانی و مسئولین فنی- مهندسی ادارات کل ورزش و جوانان استان ها وضعیت مالی، بودجه و پول را نامناسب دانست و افزود: شاید این وضعیت توفیقی ایجاد کند تا بتوانیم به سایر منابع نیز بیندیشیم.

وی با بیان این که بسیاری از کشورها چنین وضعیتی را تجربه کرده اند و توانسته اند با خلاقیت مشکلات را پشت سر بگذارند، گفت: براساس این الگو در سال گذشته توانستیم 3 برابر ظرفیت پیش بینی شده، جذب منابع کنیم؛ به عبارتی 120 پروژه برای افتتاح پیش بینی کرده بودیم که توانستیم به 350 پروژه افزایش دهیم.

گودرزی افزود: به طور حتم ظرفیت های بیشتری وجود دارد که با نگاه فراتر می توان تا 10 برابر نیز جذب منابع، و بخش عمده ای از مشکلات را حداقل در حوزه ای کاری که با آن درگیر هستیم حل کرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با تاکید به این نکته که باید از اتکای خود به نفت ، دولت و اعتبارات قطره ای که همواره ما را تشنه نگه داشته است، بکاهیم، گفت: باید از سایر منابع که اتفاقاً به وفور در دسترس است استفاده کنیم و در این بین قانون و قانون گذار نیز هوشیار بوده و دست ما را در این زمینه باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودرزی:اعتماد به نفس مدیران در واگذاری اماکن دولتی کم شده است

گودرزی:اعتماد به نفس مدیران در واگذاری اماکن دولتی کم شده است