مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 12:452015-05-26سياسي

سخنگوی داوطلبان مردمی: شهر رمادی از سه جهت در محاصره نیروهای عراقی است


نماینده مجلس و سخنگوی داوطلبان مردمی گفت: عملیات لبیک یا حسین که در مناطق شمال و جنوب صلاح الدین به سمت استان انبار آغاز شده است تا پاکسازی این دو استان از وجود داعش ادامه می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما از بغداد، احمد اسدی در نشست خبری در بغداد عملیات لبیک یا حسین (ع) را ادامه عملیات لبیک یا رسول الله (ص) دانست و گفت : عملیات لبیک یا حسین را داوطلبان مردمی فرماندهی می کنند و با نیروهای امنیتی تحت پوشش فرمانده کل قوای عراق هماهنگ هستند.

وی افزود : نیروهای داوطلب مردمی ، تلاش می کنند تا در روزهای اینده کل شهرهای بیجی و پالایشگاه و صینیه در شمال صلاح الدین و سید غریب و ثرثار در جنوب صلاح الدین را آزاد کنند.

این نیروها همچنین برای شرکت در عملیات بزرگ آزادسازی رمادی مرکز انبار در 35 کیلومتری این شهر مستقر شده اند.

نماینده مجلس و سخنگوی داوطلبان مردمی گفت : در این عملیات همه روزنه هایی را که داعش از آن برای فرار و گریز استفاده می کنند ،خواهیم بست.

اسدی با اشاره به وجود سلاح های پیشرفته در اختیار داوطلبان گفت: بیش از چهار هزار تن از اعضای قبایل اهل سنت استان صلاح الدین در این عملیات شرکت کرده اند.

سخنگوی داوطلبان مردمی با اشاره به اینکه داوطلبان نیازی به حضور نیروهای ائتلاف امریکایی ندارند ،گفت : شرکت آنها در این عملیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی داوطلبان مردمی: شهر رمادی از سه جهت در محاصره نیروهای عراقی است

سخنگوی داوطلبان مردمی: شهر رمادی از سه جهت در محاصره نیروهای عراقی است