مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 خرداد 1394 ساعت 12:212015-05-26فرهنگي

نشست خبری پنجمین جشنواره فیلم شهر برگزار شد


در این نشست که با حضور سیاوش حقیقی، دبیر جشنواره، یزدان عشیری مدیر روابط عمومی جشنواره و محمدی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران برگزار می شد عشیری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تسلیت درگذشت مهران دوستی گوینده پیشکسوت رادیو تلویزیون بیان کرد: - حقیقی افزود: 1170 هنرجو در این بخش به فعالیت پرداختند و 158 فیلم ساخته شد که از سوم خرداد در پردیس ملت به نمایش گذاشته شده است ضمن اینکه یک جلسه نقد و بررسی غیر رسمی بین اعضای فیلمساز بخش محله در پردیس ملت برگزار شده بود.

دبیر جشنواره با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه در تالار ایوان شمس گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم شهر امسال ششم خرداد ماه از ساعت 20 در ایوان شمس برگزار می شود ضمن اینکه پس از برگزاری مراسم ضیافت شام برای شرکت کنندگان برپا می شود.

حقیقی با اشاره به تجلیل از چهار فیلمساز در مراسم افتتاحیه بیان کرد: قرار است از پوران درخشنده، مسعود کیمیایی، زنده یادان مرتضی احمدی و رسول ملا قلی پور تجلیل شود.

دبیر جشنواره فیلم شهر بیان کرد: در بخشهای اقلام تبلیغاتی، محله و فیلمنامه اهدای جوایز را خواهیم داشت و طبق پیش بینی هایی که داریم در بخش اقلام تبلیغاتی فیلمهای ملکه ، آوا و تابو ، در بخش پوستر فیلمهای بیگانه ، شیار 143 و برف ، در بخش آنونس فیلم سوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری پنجمین جشنواره فیلم شهر برگزار شد

نشست خبری پنجمین جشنواره فیلم شهر برگزار شد